piątek, 16 czerwca 2023

Podziękowanie na koniec roku szkolnego

Witajcie!

Kto czeka na wakacje tak bardzo jak ja? Już za chwileczkę, już za momencik koniec roku szkolnego,
a więc i podziękowania dla nauczycieli. Dziś przychodzę więc do Was z propozycją kartki
dla nauczycielki, którą inspiruję dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
 Użyte tutaj tekturki (wianek i listki) zebossowałam na złoto, a żeby praca była spójna,
pod papier scrapowy od Paper Heaven podłożyłam złoty papier bazowy.
Do tego kilka kwiatków, listki, motylki i podziękowanie gotowe.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie czerwcowe Paper Heaven
Z wycinankami


Wyzwanie #35 Paper Card
Żegnaj szkoło



Do miłego, Ania

9 komentarzy:

  1. You have done so very beautifully Ania to make this gorgeous card! I like the look of it very much. The colours, flowers, leaves and all the other details. Just gorgeous! 🥰
    Wishing you a miły weekend.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Niesamowicie mi się podoba jak wydobyłaś złoto i zieleń z tej kolekcji. Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...