czwartek, 25 kwietnia 2024

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana
dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery, które przełamałam bielą i zielenią.
Na pudełku umieściłam kielich z hostią, natomiast na kartce samą hostię,
wokół której „uplotłam” wianek ręcznie robionych z kwiatów.
Jest to moja inspiracja dla Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #115 ScrapAndMe
Kwadrat


Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty
Przeplatanka


Wyzwanie Kartkowego ABC
H jak Hostia


Pozdrowienia, Ania


2 komentarze:

  1. Woow Ania, what a wonderful creation! Very delicate! 👏
    Pozdrowienia I miłej niedzieli. Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...