sobota, 13 kwietnia 2024

(Prawie) bliźniacze kartki wielkanocne

Witajcie!

Dzisiaj chcę się podzielić z wami kartkami wielkanocnymi. Zdecydowanie robię ich mniej,
niż na zimowe święta, jednak zawsze co nieco staram się stworzyć.
I na moim scrapowym stole powstały prawie bliźniacze kartki, takie trochę w stylu retro.
Tekturki potraktowałam różnymi kolorami tuszów, dodałam sporo sizalu i
kwiaty z papieru scrapowego. Na koniec kartki oczywiście pochlapałam.
I jest to moja inspiracja dla sklepiku Gosi i CraftUli.





Pozdrawiam, Ania

2 komentarze:

  1. You made two wonderful cards Ania, pięknie! Looks very nice, I like the colours as well. 👏
    Miłego wieczoru. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. Although they are a bit dark, they have their own atmosphere.

      Usuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...