wtorek, 25 czerwca 2024

Sama słodycz

Cześć!

Ręcznie robiona kartka, nietuzinkowa i jedyna w swoim rodzaju,
to zdecydowanie świetna propozycja dla uczczenia każdej okazji.
I ja mam Wam dziś do pokazania taką słodziakową, dla małego chłopca.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z moodboardem 06/2024 Scrapbooking Shop

Zainspirował mnie śpiący bobas oraz kolorystyka (brązy, beże i odcienie niebieskiego)


Wyzwanie #117 ScrapAndMe
Z serwetką

Wyzwanie #72 Świata Pasji
Sama słodycz


Do miłego, Ania

3 komentarze:

  1. Amazing, very sweetly. And very prettily done, love it! 🥰
    Miłego dnia. Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapandme :)

    OdpowiedzUsuń

Okrągłe podziękowanie

Hej! Jak Wam mija weekend? U mnie jest dość twórczo i ukleiłam kolejną jesienną pracę. Tym razem w postaci okrągłego shaker boxa, który jest...