poniedziałek, 2 marca 2020

Wielkanocne fiolety

Witajcie!

Kto mnie już zna, ten wie, że uwielbiam fiolety w każdym wydaniu i w każdym odcieniu.
Nie ma więc nic dziwnego, że zakochałam się w kolekcji
Craft o’Clock Twórcza Zaduma od pierwszego… pocięcia.
A to pierwsze cięcie padło na wielkanocną kartkę - inspirację dla Art Brawurki.
Jest tu nie tylko fiolet, ale i sporo zieleni, dlatego kartka jest również bardzo wiosenna.
Wykorzystałam jeszcze motylki i listki z arkuszy do wycięcia.
Dodałam też "pofarbowany" tekturkowy napis i małe jajeczka.
Jestem ogromnie ciekawa waszych projektów z tej kolekcji,
sama mam już w głowie kilka pomysłów.






Kartkę posyłam na wyzwanie #2 Wielkanocne Wariacje
w Klubie Twórczych Mam

Zainspirowały mnie kolory



Praca bierze też udział w wyzwaniu #98 Crafty Moly


oraz w wyzwaniu #53 Miszmasza Papierowego
u mnie tekturkowy napis



Pozdrawiam, Ania

26 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona! Cudowna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca. Baaaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie, Aniu ona tak fioletowa jak i zielona :) bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zielenie i fiolety pięknie razem wyglądają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca Aniu! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na Twoje prace myślałam, że kochasz wszystkie kolory jednakowo, ale skoro twierdzisz, że fiolety bardziej ;) Niemniej kartka jest boska, bo ja lubię tak puchato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę masz rację - bardzo lubię kolory i zabawę nimi, jednak na kartkach i... paznokciach kocham fiolety :))))

      Usuń
  7. Aneczko przepiękna karteczka, pięknie skomponowana i w moim ukochanym kolorze :) Ostatnio również i u mnie prawie wszystkie kolory to fiolety i wszystkiego jego odcienie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i już do Ciebie zaglądam 😀

      Usuń
  8. piękna karteczka, napi mnie intryguje. pofarbowany? embossing, czy jakieś media? :) czy nie możesz zdradzić? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mogę zdradzić 😉 najpierw ciapnęłam fioletowym distressem A na niego gdzieniegdzie oliwkowym. Na koniec trochę białego gesso 😃

      Usuń
    2. o widzisz. musze spróbować. dziękuję ;*

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje kartki, ta jest cudowna 💜

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna ta kartka, podobają mi się jej kolory :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka Aniu <3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna praca Aniu :)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kompozycja, i znana mi forma i sketch :-) świetny projekt, dziekuję za udział w wyzwaniu Crafty moly, DT Agata

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...