poniedziałek, 19 sierpnia 2024

Egzotycznie

 Hej!

Upalne lato daje Wam trochę w kość? Ja lubię ciepełko, no ale bez przesady...
Jednak takie gorąco kojarzy mi się z wyjazdami w egzotyczne miejsca
i w tym klimacie powstała moja kartka. Jest bardzo wakacyjna, a do tego ma
owocowy shaker box - oczywiście z egzotycznymi owocami.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie sierpniowe Snip Art z moodboardem
#SnipArtAug24


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Ciepłe kolory lata


Wyzwanie DIY pod patronatem GoatBox,
w którym inspiruje KartOlki


Ślę serdeczności, Ania

3 komentarze:

  1. Piękna klimatyczna kartka :) Owocowy shaker wygląda super. Dziękuję za udział w zabawie. DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko i te kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam DT DIY Ideatio Iwona Trocha 💙.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka pełna ciepłych kolorów. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Żarówka

Witajcie! Lubicie steampunk? Ja od czasu do czasu lubię zrobić coś w tym stylu. I wzięłam na roboczy stół żarówkę hdf, dodałam jej koloru, s...