czwartek, 8 sierpnia 2024

Sezon na słoneczniki

Dzień dobry!

Pierwsze słoneczniki zaczynają kwitnąć już w lipcu i cieszą nasze oczy
aż do września, ale teraz właśnie trwa słonecznikowe apogeum.
U mnie więc też, bo dlaczego nie? Taki oto dekor słonecznikowy
na bazie hdf ukleiłam. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.







Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z moodboardem 8/2024 Scrapbooking Shop


Wyzwanie #104 scrapkowo.pl
Żółty


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Ciepłe kolory lata


Słoneczne pozdrowienia, Ania

1 komentarz:

  1. Słoneczniki to z pewnością lato. Ciepło biję z Twojej pracy. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Dary lasu

 Cześć! Jak jesień, to oczywiście dary lasu: grzybki, szyszki, żołędzie i nie tylko... No więc taki dekor na bazie hdf jest jak najbardziej ...