czwartek, 15 sierpnia 2024

Książka

Witam!

Czy wiecie, że niedawno obchodziliśmy Światowy Dzień Miłośników Książek?
I ja się do nich zaliczam - książki, to zaraz po rękodziele, moja wielka miłość.
Nawet prowadzę fp na ten temat: Ania i jej książki.
Jeśli jesteście ciekawi, co czytam, co polecam, to zapraszam.
A teraz przyszedł czas na książkową dekorację, która powstała na
bazie prawdziwej książki, ale takiej kupionej w lumpeksie.










Użyłam ramek CraftUli i książkę posyłam na wyzwanie DIY
Craftowanie


A także na wyzwanie Zielonych Kotów
Podróże czas zacząć
Bo przecież kto czyta książki, nie tylko żyje wiele razy, ale i wciąż odbywa podróże.

Ślę serdeczności, Ania

2 komentarze:

  1. Wspaniała książkowa dekoracja. Przecudowna kompozycja, jestem pod ogromnym wrażeniem. Dziękuję za udział w zabawie :) DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności, dziękuję za udział w wyzwaniu DT DIY Ideatio Iwona Trocha.

    OdpowiedzUsuń

Żarówka

Witajcie! Lubicie steampunk? Ja od czasu do czasu lubię zrobić coś w tym stylu. I wzięłam na roboczy stół żarówkę hdf, dodałam jej koloru, s...