piątek, 11 października 2024

Śmieszno i straszno

Cześć!

Tworzycie prace na helloween? Ja bardzo rzadko, do tego
jeszcze w "wydelikaconej" wersji. Nie znajdziecie u mnie czaszek,
kości czy trumienek. To nie moja estetyka. Ale trochę pajęczyny, dynie
i czarownica? Jak najbardziej. Niech się dzieje magia.
I powstał taki oto wpis do art journala.




Wpis posyłam na wyzwanie #75 Świata Pasji
Śmieszno i straszno


a także na wyzwanie październikowe z moodboardem Snip Art
#SnipArtOct24

Serdeczności, Ania

2 komentarze:

  1. Nie tworzę nic w tej tematyce, ale Twoja czarownica jest całkiem milusia. Super wpis Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Śmieszno i straszno

Cześć! Tworzycie prace na helloween? Ja bardzo rzadko, do tego jeszcze w "wydelikaconej" wersji. Nie znajdziecie u mnie czaszek, k...