wtorek, 19 marca 2019

Patchwork na Wielkanoc

Dzień dobry!

Dziś chciałabym zaprezentować patchworkową i wiosenną kartkę wielkanocną.
Nie ukrywam, że uwielbiam
(w przeciwieństwie do niektórych moich koleżanek)
wszelkie odcienie fioletów na kartkach i... na paznokciach.
Z przyjemnością ich więc użyłam z wykorzystaniem
papierów "Violet love" Studio75.
Napiszcie jak to jest u Was z fioletami :)






Papiery


Udział w wyzwaniu



Materiały

 


Udział w wyzwaniu Rapakivi
Linia: Patchwork/Tekturka Rapakivi/Motyw jajka


Materiały


Udział w wyzwaniu



Miłego dnia, Ania

13 komentarzy:

  1. Ja też lubię fiolety i czasem bezwiednie sięgam po papiery i dodatki w tym kolorze. Kartka oczywiście cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wygląda połączenie fioletu z brązem, bardzo podobają mi się te przetarte kwadraty, ale najbardziej moją uwagę zwróciły uwagę liście, są z papieru, prawda? sama wycinałaś? Wyglądają idealnie, ładna biała obramówka. Szacun, Aniu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-) Listki wycięłam z dodatkowego paska do tej kolekcji papierów.

      Usuń
  3. Piękna!!! Uwielbiam połączenie fioletu z żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka, jak zawsze dopracowana w każdym detalu:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75 oraz w bingo u Rapakivi:) Pozdrawiam - DT Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Powiało wiosną!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna pełna energii :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna, wiosna! :) Cudna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  8. SUper praca, idealnie pasuje do naszego wyzwania na blogu Studio75 - dziękuję za udział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo radosna praca, ostatnio sama też przekonałam się do fioletów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :) Scrapelka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Chcemy wiosny" Kasia- DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...