niedziela, 17 marca 2019

Urodziny Art Piaskownicy

Jest zabawa!

Ja bardzo lubię się bawić w "piaskownicy"
i często biorę udział w wyzwaniach proponowanych przez DT.
A dzisiaj bawię się tym bardziej,
bo są 10. urodziny Art Piaskownicy
i jest blog hop.
Zajrzałam na blogi wszystkich projektantek,
zostawiłam swój ślad i mam hasło:

DOBRZE JEST ZNALEŹĆ SOBIE HOBBY, KTÓRE TAK CZŁOWIEKA WCIĄGA I SPRAWIA, ŻE Z RADOŚCIĄ CZEKA SIĘ NA KOLEJNY TYDZIEŃ, ZAMIAST PONURO LICZYĆ DNI
Cecelia Oliver Ahern


Kto jeszcze się bawi?


Udanej zabawy, Ania


1 komentarz:

  1. Dziękujemy że jesteś z nami w tym szczególnym dla nas dniu, i że tak chętnie bawisz się z nami - to dla nas wiele znaczy - życzymy powodzenia w zabawie.

    Ściskamy załoga Art Piaskownicy <3

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...