piątek, 15 marca 2019

Wiosna, ach to TY!

Witam!

Któż z nas nie tęskni za prawdziwą wiosną? Ja bardzo...
Przyniosę Wam więc trochę wiosny,
a to za sprawą wyzwania, które dziś ruszyło na blogu Filigranek
- czyli Wiosna, ach to TY!
Moja inspiracja to wiosenny blejtram z wiankiem
na podobraziu malarskim 20cm/20cm.







Użyte materiały:





Moją wiosnę na blejtramie posyłam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu Zielone Koty - "W wiosennym ogrodzie"


Wyzwanie #45 na blogu Essy Floresy - "Wiosenne przebudzenie"


Wyzwanie nr 76 na blogu Scrapka - "Wiosenne moodboardy"
Ja wybrałam ten pierwszy.




I zapraszam wszystkie kreatywne dusze do udziału w wyzwaniu FILIGRANEK.

Do miłego, Ania

14 komentarzy:

  1. Prześliczny ten blejtram. Od razu robi się weselej patrząc na niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca, prawdiwie wiosenna,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grechutowy tytuł mnie tu przywiódł. I bardzo się cieszę, bo świetny ten wianek, ładnie też przebija ciekawy papier z tła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!! Cudownie wiosenny!!! Dziękuję za udzial w Essowy wyzwaniu! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu Essów-Floresów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca Aniu :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca:) Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow, jaki boski wianek! Uwielbiam :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...