czwartek, 14 marca 2019

Ślub w kolorach zieleni

To znowu ja!

W związku z tym, że znikające posty na portalu społecznościowym to już jakaś plaga,
co nieco spróbuję tu nadrobić.
Pokazuję więc kartkę ślubną w kolorach zieleni.
Wykorzystałam papiery i napis Craft o’clock z kolekcji „Greenery Charm”, 
listki z Laves… II, motyle z Flowers II – White lillies.
Jak Wam się podoba?
Opublikowałam ją na swoim fanpage'u 8 marca, ale przecież może stamtąd zniknąć...




Dlatego jeszcze raz dodaję kartkę do wyzwań;

Wyzwanie #17 Craft o'clock - "Zielono mi"


Wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy
(Z)użyj to! odc. 2 - Pasmanteria
U mnie koronki i sznurki.


Wyzwanie #30 Sklepiku Gosi
Chcemy wiosny - praca z kwiatem


I jeszcze coś dzisiaj wrzucę :)

18 komentarzy:

  1. Zachwycam się za każdym razem.Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O' Clock. Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka w bardzo oryginalnej aranżacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, cudna kompozycja, i te kwiaty... jestem nią oczarowana :) bardzo się ciesz, że postanowiłaś założyć blog, na pewno będę częstym gościem :)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'Clock - DT Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna! Te zielenie i biele wspaniale się komponują!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nią zachwycałam i zdania nie zmienię ;) Cudo! Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka, pełna szczegółów! Kompozycja cudowna i taka wiosenna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoł, świetna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wiosenna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- dt Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Chcemy wiosny" Kasia- DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudeńko, dziękuję za zabawę z TDZ pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wiosenna praca :) Cudny bukiet stworzyłaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...