poniedziałek, 25 marca 2019

F jak Flaming / Fiołki / Fiolet

Witam wieczorową porą!

Zapraszam serdecznie wszystkie kreatywne dusze na najnowsze wyzwanie na blogu Kartkowe ABC. Tym razem rządzi literka F. Trzeba przygotować kartkę z flamingiem albo z fiołkami lub we fioletach.
Moja inspiracja do tego wyzwania to patchworkowa kartka ze ścinków, które pozostały mi z innych prac wykonanych z papierów Altair Art "Ever Dream". Bardzo je lubię.
Moja kartka jest z flamingiem - metalową zawieszką. Ale i fiolet na niej znajdziecie,
ponieważ postanowiłam trochę pomediować.
Uplotłam więc radosny, wiosenny i kolorowy wianek, który "pociapałam" kilkoma kolorami mgiełek.
Pochlapałam też splashami.

Zapraszam do oglądania.






Kartka bierze udział w wyzwaniach:

Wyzwanie #3/2019 AltairArt - Wiosenne porządki (praca ze ścinków)


Wyzwanie Zielonych Kotów - W wiosennym ogrodzie


Wyzwanie #45 na blogu Essy Floresy - Wiosenne przebudzenie


Dobrej nocy, Ania

23 komentarze:

  1. Przepiękna! Kocham Twoje wianki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka - dziękuję za udział w essowym wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW , wspaniała praca Aniu. dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca,dzikujemy za udział w wyzwaniu Essy -Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ kolorowo :) Pięknie! Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu Essów-Floresów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka :) Dziękuje, że bawisz się z nami na blogu Altair Art !

    OdpowiedzUsuń
  8. co za eksplozja koloru! super :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Ta praca jest nieziemsko piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow, absolutnie mistrzostwo. Ta praca jest nieziemska. Ta feria barw, tak intensywna, tak ładnie się całość komponuje, i te kuleczki. Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo! Wspaniale wykorzystane ścinki! :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest absolutnie fantastyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna, kolorowa, mediowa...jednym słowem bombowa! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca, Aniu. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka w optymistycznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...