sobota, 15 czerwca 2019

Lato, lato

Witam serdecznie!

Dziś przychodzą do Was z kartką okolicznościową,
w której starałam się uchwycić lato bogate w owoce, cudowne kwiaty i motyle.
To moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Wykorzystałam papiery od Laserowe Love „Coral Romance”,
a także tekturową wycinankę tej samej firmy.
Tekturkę pomalowałam farbami akrylowymi,
następnie zembossowałam na gorąco używając przezroczystego pudru.
Myślę, że dzięki temu nabrała charakteru.
I w myśl piosenki… lato moje mam.






Kartkę wysyłam na wyzwanie #55 Cherry Craft


A także na wyzwanie #42 scrapkowo.pl
Ze zwierzakiem - u mnie motyle


Kartka bierze też udział w wyzwaniu DIY
Kartka patchworkowa



Pozdrawiam słonecznie, Ania

18 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona! Wspaniale podrasowałaś tekturkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale soczysta i energetyczna. Cudnie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, piękna;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory i kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY DT Barbetka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY DT Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej kapitalna narodzinowa kartka :) maluszek który ją otrzyma będzie przeszczęślwy. Cudna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudowna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca, taka soczysta i pełna energii. Dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna kartka, doskonała na każdą okazję. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY. Pozdrawiam, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna karteczka , bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. such a beautiful card with flowers and colours. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again

    Shylaa DT
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, letnia, energetyczna kartka. Dzięki za udział w wyzwaniu patchworkowym na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  14. słodka, malinowa kartka :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna bardzo podoba mi sie ta kwiatowa kompozycj i kolory, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, Magda DT

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...