sobota, 8 czerwca 2019

Na chrzest dla dziewczynki

Dzień dobry!

Czerwiec to miesiąc rodzinnych uroczystości, więc w mojej pracowni praca wre.
Tym razem podzielę się z Wami pamiątką chrztu dla dziewczynki.
Do jej wykonania użyłam papierów Lemon Craft Sweet Secrets
oraz zembossowanej tekturki egoCraft.





Pamiątkę posyłam na wyzwanie #31 egoCraft
Mapka i tekturka


Kartka wykonana wg tej mapki


Posyłam ja także na wyzwanie #33 sklepiku Gosi
Dzieci nasza radość - Praca dla dziecka


Pozdrawiam, Ania

15 komentarzy:

  1. Śliczna ! Bardzo podoba mi się, że wykorzystałaś kolorowe papiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję 😃 bo miałam wątpliwości z tymi papierami 😉

      Usuń
  2. Śliczna karteczka Aniu, pięknie skomponowane dodatki. Będzie wspaniałą pamiątką:) Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka radosna. Pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo delikatna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i taka wesoła karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka i świetnie odtworzona mapka :) dziękuję za udział w wyzwaniu z egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu śliczna karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dżastii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i elegancka pamiątka.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka! Dziękuje za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a sweet card! Thank you or joining egoCrafts challenge!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...