piątek, 13 sierpnia 2021

Kartka z odrobiną słońca

 Witam cieplutko!

Bardzo lubię połączenie fioletu z żółtym, a do tego jeszcze uwielbiam
co nieco poszarpać, pognieść i pochlapać.
I tak powstała kartka z odrobiną słońca i idealnym przesłaniem, aby cieszyć się życiem.
Jest to moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Zrobiłam ją z papierów Craft O’Clock z kolekcji, która bardzo przypadła mi do gustu,
czyli Summer Flowers. Kartkę ozdobiłam materiałowymi kwiatami i wstążką.
Do tego trochę listków, gałązek od Craft Passion, owoców na druciku, motyle,
no i oczywiście kulek i proszku 3d, bo ten efekt bardzo mi się podoba.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Otwórz Szufladę w lipcu
Słońce


Wyzwanie #83 ScrapAndMe
Lato


Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty
Festiwal kolorów



Ściskam mocno, Ania

6 komentarzy:

  1. super Aniu, piękne połączenie żółtego i fioletu, cudna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, soczysta i radosna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż słońca jest w tej kartce!!! Cudo!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, jak niesamowicie skomponowałaś przestrzeń tej pracy! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...