poniedziałek, 9 sierpnia 2021

W letnich kolorach na rocznicę ślubu

 Dzień dobry!

Przy poniedziałku przychodzę do Was z kartką na rocznicę ślubu,
którą stworzyłam w letnich kolorach, żeby nie powiedzieć... sorbetowych.
Powstała z papierów Paper Heaven z kolekcji Różane wino: arkusze 01 i 02
oraz pasek z listkami i arkusz do wycinania.
Sporo tu koronki, są kwiaty od Asi i gnieciuch w cudnym kolorze.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #68 scrapkowo.pl
Koronka lub serwetka

Ze sklepu użyłam: Papiery Różane wino 01, 02, arkusz z kwiatami, pasek z listkami


Wyzwanie #83 ScrapAndMe
Lato


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Apetyt na sorbety


Twórczego tygodnia życzę, Ania

11 komentarzy:

  1. Karteczka jest bajeczna:) Kolorowa i pogodna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, wspaniale ukwiecona praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka pięknie się prezentuje ;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna kartka Aniu, wspaniałe kwiaty, dziękuję za zabawę ze scrapkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka Aniu!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wspólną zabawę w KTM!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...