wtorek, 10 sierpnia 2021

Motyl w stylu vintage

 Hej!

Motylem w stylu vintage inspiruję dziś dla Scrap8.
Na bazie hdf od CraftUli przygotowałam kompozycję ze zdjęciem używając
papierów z kolekcji Odległe wspomnienia.
Z kolei kwiatki powstały za pomocą wykrojnika Craft Passion z papieru akwarelowego
a ich środki to kulki styropianowe otoczone... fusami po kawie.
Z kolei listki i gałązki też są od Craft Passion.
Znalazła się tu też tekturka oraz maska od CraftUli.
Do stworzenia motyla użyłam tuszy Distress (vintage photo, tea dye i stormy sky),
mediów 13arts (gesso, pasta modelująca, mgiełka Old Gold i splash)
i fluidów DecoArt (Quinacridone Gold, Transparent Red Iron Oxide).






Motyla posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica - Przepis na...


Do miłego, Ania


4 komentarze:

  1. piękny, ale świetny pomysł na użycie fusów. Trzymam mocno kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te fusy to fajna sprawa, chyba się jeszcze nimi pobawię ;)

      Usuń
  2. Śliczna praca! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca, bardzo podoba mi się pomysł na środki kwiatów wypełnione kawą.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...