wtorek, 17 sierpnia 2021

Morskie klimaty

Witajcie!

Wakacje w pełni, a ja je lubię spędzać nad morzem.
Kocham Bałtyk i dlatego dziś przychodzę z inspiracją w morskich klimatach,
którą przygotowałam dla sklepiku Gosi i CraftUli.
 Jest to butelka hdf, którą zmediowałam i ozdobiłam tak, by oddać tę atmosferę.
Na butelce znalazły się tematyczne hdf-ki (glony i koniki morskie) i tekturka,
muszelki, trochę śmieci (patyczki, sznurek), metalowe zawieszki,
sporo mikrogranulek i trochę pasty piaskowej dla nadania faktury, jest też maska.
Wszystko potraktowałam fluidami akrylowymi, które rozbieliłam białym gesso i pozłociłam woskiem.








Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #13 PassionScrap


Wyzwanie #10 Craft4You
Moodboard

Ze sklepu użyłam pastę piaskową Renesansu



Wyzwanie wakacyjne Scrapbooking Shop
Let's Go Summer


Nadmorskie pozdrowienia, Ania



9 komentarzy:

  1. Wspaniała praca. Zbieram szczenę z podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Tak na marginesie to bardzo inspirujący kształt 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kształt pracy i kolory🤩 Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna praca lepsza od drugiej. Wspaniale. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Kolejna super praca na wyzwanie, dziękuję! DT PassionScrap

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...