sobota, 28 sierpnia 2021

Konik morski

 Witam serdecznie!

Ja w dalszym ciągu jestem w morskich klimatach, a to za sprawą cudownych baz hdf CraftUli.
Inspirując dla Sklepiku Gosi nie mogłam się powstrzymać i tym razem mediowałam konika morskiego.
Użyłam tu maski imitującej spękania, fluidów akrylowych i złotej mgiełki.
Dodałam kwiaty z formiranu od Ewy, trochę muszelek i bursztynków oraz cekiny.







Konika posyłam na wyzwania:

Wyzwanie sierpniowe w Szufladzie
Zwierzęce


Wyzwanie 13 PassionScrap
Wakacje


Do następnego razu, Ania


8 komentarzy:

  1. Cudowny konik morski 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap 🙂
    Pozdrawiam Sylwia DT ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten konik 😍. Świetna mediowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie zmediowany słodziak! dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania