sobota, 4 września 2021

Fioletowe życzenia

 Witajcie!

Dziś inspiruję dla Scrap8 i przygotowałam kartkę w moim ulubionym fiolecie.
Wykorzystałam kolekcję papierów Poppy Constellation.
Znalazła się na niej potuszowana tekturka CraftUli oraz
kompozycja kwiatowa, na którą złożyły się powycinane elementy,
kwiaty z papieru akwarelowego wycięte wykrojnikiem Craft Passion,
a także wykrojnikowe gałązki od nich.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #70 Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką


Z pozdrowieniami, Ania


4 komentarze:

  1. Cudne te fiolety:)Piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cudeńko:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! Jestem pod wrażeniem! Dziękuję za udział w miszmaszowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...