czwartek, 9 września 2021

Najlepsze życzenia

Witam serdecznie!

Dziś przychodzę do was z kartką okolicznościową - moją inspiracją dla Craft Passion.
Do jej do stworzenia wykorzystałam dwie kolekcje papierów: Romantic Memories i Cute Bunny Girl.
Na kartce znalazły się kwiaty z papieru akwarelowego, które w końcu zrobiłam
wg kursu Małgosi z naszego DT i odważyłam się pokazać.
Użyłam też okrągłą ramkę oraz gałązki #10 i #11.





Kartka bierze udział w zabawie ProjectScrap2021
Różowy


Do miłego, Ania


4 komentarze:

  1. Śliczna kartka! Te różyczki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Aniu!!! Różyczki rewelacja po prsostu.
    Dziękuję, że dodałaś ją do mojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...