czwartek, 23 września 2021

Lato w słoiku

Hej!

Wszyscy wokół robią przetwory, a to pomidorki, a to ogórki, powidła czy dżemiki.
To ja też zamknęłam lato w słoiku. Może trochę nietypowo, bo zamknęłam ogród
na bazie hdf od Tekturkowo i z papierów ScrapBoys z kolekcji Sunny Vilage,
ale za to powstał fajny home decor, prawda?
Znajdziecie tu potuszowaną i pozłoconą ramkę od Tekturkowo,
ręcznie robione kwiaty oraz gałązki i listki od Craft Passion,
trochę sznurka, makówki i mikrokulki.






Słoik posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #25 Tekturkowo
Niekartkowo

Od Tekturkowo jest baza i ramka


Wyzwanie #14 Paper Card
Magiczny ogród


Wyzwanie w grupie Cudna Paczka
BINGO

wybrałam linię: tekturka/sznurek/liść


Przesyłam serdeczności, Ania


7 komentarzy:

  1. Przepiękny słoik 😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie ozdobiony sloik. Dziekuje za udzial w Tekturkowym wyzwaniu Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Bardzo mi się podoba:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo- Justyna DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny słoiczek pełen lata! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Aga DT

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...