poniedziałek, 13 września 2021

Młodej Parze

Cześć!

Na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam kartkę ślubną
z kultowej wg mnie kolekcji UHK Gallery, czyli Misty Morning.
Udekorowałam ją tekturkami od Tekturkowo (wianek i gołąbki),
kwiatami, sznurkiem i wstążką. Znajdziecie tu też półperełki.
Chciałam, żeby było na bogato, a mimo wszystko delikatnie i elegancko.
Mam nadzieję, że mi się udało.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #14 PassionScrap
BINGO

wybrałam linię: ptaki/półperełki/wykrojnik



Wyzwanie wrześniowe Old Fashion Ribbons
Moodboard


Serdecznie pozdrawiam, Ania


7 komentarzy:

  1. Romantyczna i dopracowana. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatna kartka 🙂. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka 😍
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap🙂
    Pozdrawiam DT Sylwia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatne kolorki a jednak praca bardzo bogata. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Passion Scrap. Pozdrawiam, Hania DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wszystkie Twoje prace są bajeczne 🥰 dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Basia DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna i subtelna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Passionscrap. Pozdrawiam DT Karolina

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...