piątek, 3 września 2021

Uśmiechnij się

 Hej!

Na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam kartkę z papierów UHK Gallery
z kolekcji oho Boho. Znalazła się na niej potuszowana i zembossowana tekturka
oraz ręcznie robione kwiaty z wykrojników Craft Passion, listki to też ich produkt.
Tym razem dodałam też sznurek i vintagową wstążkę.
Kartka oczywiście jest trochę pochlapana, bo jakżeby inaczej…
A najważniejsze jest przesłanie, puszczam Wam więc uśmiech,
mam nadzieję, że i Wy się uśmiechniecie.







Kartkę posyłam na wyzwanie #70 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką


Pozdrowienia, Ania

4 komentarze:

  1. Kartka wygląda fantastycznie:) Super róże!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooooo, dzieje się tutaj! Dziękuję za udział w miszmaszowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...