niedziela, 3 października 2021

Jesiennie

Witajcie!

Tym razem moja inspiracja dla ArtBrawurki jest w leśnej odsłonie
 a natchnęły mnie do jej stworzenia jesienne spacery.
Kartka powstała z papierów Mintay by Karola z kolekcji Cozy Evening.
Znalazły się na niej ręcznie robione kwiaty (kwiaty, listki i gałązki to wykrojniki Craft Passion),
a tekturkową ramkę od CraftUli nie tylko potuszowałam, ale i pociągnęłam złotą porporiną.
I mamy polską złotą jesień.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #71 Miszmasz Papierowy
Tekturka po przejściach


Wyzwanie na blogu Zielone Koty
Bliżej natury



Pozdrawiam cieplutko, Ania



4 komentarze:

  1. Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudnie! Te kolory są przepiękne :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...