środa, 13 października 2021

Życie zaczyna się na emeryturze

Cześć!

Przychodzę dziś do Was z bardzo pozytywną kartką w kolorach jesieni.
Bo czyż życie nie zaczyna się na emeryturze?
Wykonując kartkę jako inspirację dla ArtBrawurki pomieszałam kilka kolekcji
papierów Craft O’Clock, z których zrobiłam również kwiaty.
Tekturki potraktowałam złotym woskiem (ramka Tekturkowa, napis Filigranek),
a do kompozycji dodałam sporo sizalu i listków, są też jesienne owoce,
pręciki i złota wstążka. Z kolei kwiaty, listki i gałązki są od Craft Passion.
Ciekawa jestem czy ta praca się Wam spodoba?







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #26 Tekturkowo
Produkt Tekturkowo to ramka



Wyzwanie październikowe Old Fashion Ribbons


Wyzwanie kolorystyczne z jesienną paletą w Klubie Twórczych Mam




Z pozdrowieniami, Ania


9 komentarzy:

  1. Piękna karteczka i taka wbrew pogodzie za oknem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w KTM :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka . Kolorystyka, kwiaty. Dziękuję że bawisz się z nami DT Tekturkowo -Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka . Kolorystyka, kwiaty. Dziękuję że bawisz się z nami DT Tekturkowo -Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, cudowne jesienne kolory 🥰 Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja i te róże ..Ach... :) Pozdrawiam z Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...