czwartek, 21 października 2021

Jesienny romantyzm

 Cześć!

Jesień już na dobre się rozgościła, więc przyszedł czas na romantyczne uniesienia,
które niezmiennie mi się kojarzą z tą porą roku. Skomponowałam więc tematyczną kartkę.
I tak inspiruję dla Sklepiku Gosi i CraftUli. Użyłam papierów Craft O’Clock Red Mood,
ale i znalazła tu swoje miejsce też starsza kolekcja Childhood Crayons (już chyba niedostępna)
– z niej powstały m. in. róże, a są tu też listki i gałązki, wszystko od Craft Passion.
Tekturkowe listki potuszowałam i troszkę pozłociłam, wkomponowałam też inne dodatki,
a całość delikatnie rozbieliłam gessem i pochlapałam.







Kartka leci na wyzwanie #72 Miszmasza Papierowego
Dowolna praca z tekturką


oraz wyzwanie kolorystyczne w Klubie Twórczych Mam




Serdecznie pozdrawiam, Ania

8 komentarzy:

  1. Przepiękne robisz te kwiaty! Cudna kartka 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nawet nie wiesz jak mi trudno je zrobić, do kwiatów to mam dwie lewe ręce 😂

      Usuń
  2. ach Aniu, jak cudnie wszystko zmiksowałaś...jest delikatnie i romantycznie i wszystko tak pięknie do siebie pasuje...jak ty to robisz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo Ci dziękuję, tym bardziej, że jesteś moją mistrzynią 😘

      Usuń
  3. Prawdziwie jesiennie i romantycznie! Piękne kwiaty. Dziekuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jesienna praca, wszystko idealnie się komponuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, jesienna praca, jestem oczarowana jej urokiem :)
    Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...