czwartek, 21 października 2021

Kartka świąteczna z odrobiną złota

Witam serdecznie!

Właśnie rozpoczęłam sezon świąteczny i przychodzę do Was z kartką
bożonarodzeniową z odrobiną złota. czyli moją inspiracją dla Craft Passion.
Wykorzystałam kolekcję Summer Time Gold i troszkę złotych dodatków.
Kolory są może nieoczywiste, ale wg mnie pasują idealnie.
Znalazły się tu oczywiście ręcznie robione poinsecje i świąteczne gałązki.






 Kartkę posyłam na wyzwanie #85 ScrapAndMe
Koronka


Do miłego, Ania


6 komentarzy:

  1. Urocza karteczka, świetne zestawienie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Чудесная работа! Спасибо за участие в задании от ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG this is just dropdead gorgeous my favorite so far!!! Thanks so much for playing with us at ScrapAndMe hugs Amy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna i ten kolor..... super! dziękuję za wspólną zabawę ze ScrapAndMe

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...