sobota, 23 października 2021

Kartka z jesiennym wiankiem

Witam serdecznie!

Moja dzisiejsza inspiracja dla ArtBrawurki to kartka z jesiennym wiankiem,
która powstała z papierowych ścinków. Wykorzystałam
Plum In Chocolate i Turquoise Mood od Craft O'Clock.
Często scraperki zastanawiają się, co z takowymi robić,
a ja je wykorzystuję do patchworkowych kartek.
I na takim patchworku uplotłam wianek, który rozbieliłam gessem
i dość mocno pochlapałam mgiełką.








Kartka powstała z myślą o wyzwaniach w grupie Cudna Paczka

Paleta barw


Motyw Dyni


Bingo
Wybrałam linię: sznureczek/mgiełka/kabaszon


Nieźle mi się to zgrało, prawda?

Buziaki, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...