sobota, 20 listopada 2021

Coraz bliżej święta

 Hej!

Nikogo chyba nie dziwi, że wśród rękodzielników sezon świąteczny ruszył pełną parą.
Moja kartka świąteczna to inspiracja dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
Powstała z papierów Craft O’Clock z kolekcji Christmas Time,
choć poratowałam się także linią basic Red Mood, z której stworzyłam m. in. poinsecje.
Na kartce znalazła się jeszcze potuszowana i pozłocona tekturka.
No i ptaszor, bo bardzo lubię ten motyw na kartkach świątecznych.







Kartka leci na wyzwania:

Wyzwanie #86 ScrapAndMe
Moodboard


Wyzwanie #73 Miszmasz Papierowy
Wybrałam linię: Tekturka/Ramka/Kwiaty




Do miłego, Ania

9 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, super kolorystyka. Uroczy ptaszek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, zimowa karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie świąteczny klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze urocza, dopieszczona w szczegółach kartka! trzymam kciuki i dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz papierowy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...