poniedziałek, 8 listopada 2021

Święta tuż, tuż

 Dzień dobry!

Dziś chciałabym Was zachęcić do udziału w świąteczno-zimowym HOP-ie
organizowanym przez Sklepik Gosi na fb.
Koniecznie weźcie udział, bo czekają fajne nagrody.
Ja stworzyłam trochę kartkę, która jest w stylu vintage -
takie prace świąteczne lubię najbardziej, cóż, tradycjonaliskta ze mnie.
Użyte papiery to kolekcja Christmas Time oraz Red Mood od Craft O'Clock,
tekturka i maska od CraftUli, a wykrojniki są od Craft Passion.






Kartkę posyłam na świąteczne wyzwanie listopadowe Lemon Craft


Pozdrawiam cieplutko, Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...