wtorek, 23 listopada 2021

Home decor w świątecznym klimacie

Hej!

Coś się kończy, coś się zaczyna… i przyszedł czas na moją ostatnią inspirację dla ArtBrawurki.
To pożegnanie dość sentymentalne, bo to moje pierwsze DT i inspirowałam tu kilka lat.
Przygotowałam 175 inspiracji. Uwierzycie?
A żegnam się zmediowanym świątecznym decorem,
który ukwieciłam ręcznie robionymi poinsecjami z papieru Craft O’Clock
z kolekcji Lovely When You Smile i wyciętymi wykrojnikiem Craft Passion.







Napis posyłam na wyzwanie Zielonych Kotów
W oczekiwaniu na...
bo oczywiście czekam na święta 


i bierze też udział w zabawach w grupie Cudna Paczka
Świąteczny home decor oraz paleta barw


Do zobaczenia, Ania

6 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...