środa, 3 listopada 2021

Jesienny liść

Hej!

Ja jednak uwielbiam jesienne klimaty i nie mogę z nich wyjść.
Tym razem postawiłam na liść kasztanowca i wykonałam trochę późno-jesienną dekorację,
bo delikatnie zmrożoną. Najpierw nałożyłam maskę i przykleiłam kompozycję,
następnie całość pomalowałam czarnym gessem.
Później troszkę ją rozbielałam i dodawałam kolorów farbami DecoArt.
Na koniec całość przesmarowałam białym gessem używając suchego pędzla.
Pracę wykonywałam etapami, by mieć pewność, że wszystko jest suche,
ponieważ nie chciałam używać nagrzewnicy, by nie popalić choćby sizalu
i nie stopić plastikowych owoców. Tak dziś inspiruję dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
A kto z Was lubi mediować?






Pracę posyłam na wyzwanie #117 Craft Moly



Miłego dnia, Ania

5 komentarzy:

  1. Kolejne cudne kwiaty - proszę tylko żadnego ale 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny liść :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca, powodzenia w wyzwaniu Anita DT CraftyMoly 😁

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...