sobota, 13 listopada 2021

Kartka z okienkiem

 Cześć!

Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale uważam, że kartki z okienkiem mają swój urok.
I dlatego postanowiłam taką zrobić i to zupełnie bez okazji, a jeśli się taka znajdzie,
to dodam napis, bo czemu nie? To moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Kartkę zrobiłam korzystając z papierów Craft o’Clock z kolekcji Hours of Longing,
kwiaty też z nich powstały (oczywiście z wykrojników Craft Passion, gałązki też).
Do tego wstążka, sznurek i koronka, trochę kuleczek,
no i niezawodne motylki, które dodają zwiewności.
A okienko jest od Tekturkowa.









Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #27 Tekturkowo
Bingo!

a od Tekturkowa jest okno

wybrałam linie: przeszycia/sznurek/tekturka
i sznurek/tekturka/kwiaty, i przeszycia/koronka/tekturka
oraz tekturka/kwiaty/gaza - zabrakło mi tylko serwetki...


Wyzwanie listopadowe Old Fashion Ribbon
Moodboard


A także na wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Tęsknota

Bo tęsknię za chwilą wyciszenia i sielskim klimatem w tym pędzącym świecie


Do następnego razu, Ania



8 komentarzy:

  1. Przepiękna, jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka wykonana z dbałością o każdy szczegół. Bardzo mi się podoba. Dziękuje że bawisz się z nami Dt Tekturkowo -Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka wykonana z dbałością o każdy szczegół. Bardzo mi się podoba. Dziękuje że bawisz się z nami Dt Tekturkowo -Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka wykonana z dbałością o każdy szczegół. Bardzo mi się podoba. Dziękuje że bawisz się z nami Dt Tekturkowo -Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca, bardzo podoba mi się kolorystyka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, świetna kompozycja :) . Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo. Pozdrawiam, Wiola DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, romantyczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...