poniedziałek, 14 marca 2022

E jak Eko

 Witam serdecznie!

Z miłości do natury stworzyłam kartkę, którą inspiruję do wyzwania
E jak Eko na blogu Kartkowe ABC. Serdecznie zapraszam!
Kartka powstała z mieszanki papierów Lemon Craft,
a znalazły się na niej kwiaty z wykrojnika #8 Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Z miłości do natury


Wyzwanie na blogu Zielone Koty
Nadzieja


Wyzwanie w grupie Cudna Paczka
BINGO

moja linia to: juta/zielony/plaster drewna


Buziaki, Ania


3 komentarze:

  1. Cudowna kartka! Sama natura: i w papierach, i w kwiatach i w dodatkach. Jestem zachwycona :) Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...