czwartek, 17 marca 2022

Pamiątka chrztu na bogato

 Witajcie!

Z ogromną przyjemnością zawitałam dziś na blogu Tekturkowo z gościnną inspiracją.
Przygotowałam pamiątkę chrztu dla dziewczynki, która pokazuje moje zamiłowania scrapowe.
Bardzo lubię warstwy, zabawę kolorem i uwielbiam jak jest kwieciście, po prostu na bogato.
W centralnym punkcie pracy umieściłam cudne tekturki: aniołka i ramkę,
które wg mnie wspaniale wkomponowały się w całość.
A papiery, których użyłam są od Paper Heaven z kolekcji Różane wino.






Kartkę posyłam na wyzwanie Paper Heaven
Marzec z maluszkami


i wyzwanie #90 ScrapAndMe
Wiosna



Pozdrowienia, Ania


3 komentarze:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...