poniedziałek, 12 października 2020

Rdzawy motyl

 Hej!

Z początkiem tygodnia mam dla Was rdzawego motyla.
Stworzyłam go na bazie hdf od Artistiko.
Sporo tu tekturek od Filigranek i wycisków z masy plastycznej.
Jest też maska i farby metaliczne od 13arts (4 kolory)
oraz fluidy DecoArt (3 kolory),
a także preparat do efektu rdzy firmy Pentart.
No i oczywiście białe gesso.







Motyla posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #66 Snip Art
TEAL, COOPER & RUST


Wyzwanie #73 ScrapAndMe
Motyl


Twórczego tygodnia życzę, Ania


18 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca:)Strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny motyl, świetne kolory, rewelacyjny kaboszonik

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow, woooow i jeszcze raz woooow cudowny projekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach... Jaki piękny ♥️💜💙💚💛😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow this is amazing!!! Thanks for joining us over at the Snip Art Challenge

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, czy są już gdzieś wyniki od Scrapandme-motyl?

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...