sobota, 26 marca 2022

Trochę nadziei

 Cześć!

Tym razem musiałam wyjść mocno ze strefy komfortu, bo wzięłam udział
w wymiance w grupie Cudna Paczka i moja para - Joasia bardzo utrudniła
mi zadnie. Nie tylko miałam wykonać prace z wybranym przydasiem czyli zbukiem,
bo choć zbuków dostałam kilka, to jeszcze otrzymałam polecenie wykonania
pracy czarno-białej, a to dla mnie... koszmar. Mam nadzieję, że dałam radę.
Do blejtramu, serwetki, tekturki z kobietą i wycinanek od Joasi dodałam
tekturki - zioła CraftUli, maskę, stemple, kwiatki i napis. Ufff...
Z nadzieją na kolory ;)







Blejtram posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #20 PaperCard
Kobieta/Dla kobiety


Wyzwanie Zielonych Kotów
Nadzieja


Oby było kolorowo, Ania


2 komentarze:

  1. Piękna praca w stonowanych kolorach.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka Aniu. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card :-)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...