sobota, 23 kwietnia 2022

Elegancko na ślub

 Witam serdecznie!

Przy sobocie obwieszczam, że u mnie zaczął się sezon nie tylko komunijny,
ale i ślubny, więc prace z tych okazji będą się trochę przeplatały.
Dziś karteczka delikatna i elegancka - stworzona z papierów Lemon Craft,
z którejś z drewnianych/bazowych kolekcji, ale wybaczcie, tak mam te
papiery pomieszane, że nie pamiętam z której.
Do tego róże z papieru wykonane wg kursy Małgosi Janochy
(oczywiście użyłam wykrojników Craft Passion), wykrojnikowa ramka,
tekturka Crafty Moly, koronki i wstążka - mnie się efekt końcowy podoba, a Wam?






Kartka leci na wyzwania:

Wyzwanie #76 scrapkowo.pl
Praca dowolna


Wyzwanie kwietniowe Lemon Craft
SPRING STORY w grupie Lemoncraft inspirations


I w kwietniowym BINGO w grupie Cudna Paczka
wybrałam linię: Kwiatowy pączek/Ptak/Liść


Uściski, Ania


7 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka ślubna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl. DT Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie!\ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!! a kwiaty wyglądają nieziemsko! Dałabym głowę , że to foamiran. Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i w bieli :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...