sobota, 16 kwietnia 2022

Wielkanocna kartka

Witajcie!

Wysyłacie kartki świąteczne? Ja od lat dbam o tę tradycję i dziś chciałabym Wam pokazać
jedną z kartek wielkanocnych, którą stworzyłam z papierów Craft O’Clock
z kolekcji Rays of Sunshine. Ta pracę inspiruję dla Sklepiku Gosi.
Papiery postarzyłam i ułożyłam warstwowo, natomiast wszystkie świąteczne tekturki
CraftUli potuszowałam. Dodałam kwiaty, koronkę, wstążkę i sznurek.
Jestem ciekawa czy taka propozycja przypadła Wam do gustu?
I przy okazji życzę wszystkim radosnych świąt!






Kartka leci na wyzwanie #21 Paper Card
Wielkanoc


Świąteczne uściski, Ania

2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, żółte kwiaty świetnie podkreślają wielkanocnyny klimat :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...