wtorek, 5 kwietnia 2022

Wielkanocne jajo

Witajcie!

Czas przygotowania do Wielkanocy trwa, więc przychodzę do Was z dekoracją w kształcie jajka,
którą inspiruję dla Sklepiku Gosi i CraftUli. Bazę hdf ozdobiłam papierami Craft O’Clock
z kolekcji Summer Flowers, potuszowanymi tekturkami (pisanki, bazie, napis)
i kwiatową kompozycją. Chciałam, żeby było wiosennie i mam nadzieję, że mi się to udało.






Jajo posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #21 Paper Card
Wielkanoc


Wyzwanie #122 Crafty Moly



Ślę serdeczności, Ania

8 komentarzy:

  1. Śliczne jajo. I w pięknej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie 🌷 dziękuję za udział w wyzwaniu Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly".

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne jest to jajeczko :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...