piątek, 3 marca 2023

Exploding box na komunię

Witam serdecznie!

Exploding box to moja ulubiona forma pamiątki na każdą okazję, a na komunię wręcz idealna.
Stworzyłam takie pudełko dla dziewczynki z przepiękną tekturką 3d i cudnym cytatem,
jest też serwetka i hostia. Ozdobiłam je papierami ScrapAndMe z kolekcji Spring Purple
oraz ręcznie robionymi kwiatami pokolorowanymi distressami,
które zrobiłam z wykrojników Craft Passion.
I tym pudełkiem inspiruję dla Sklepiku Gosi i CraftUli.






Box bierze udział w wyzwaniu #89 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką

Pozdrawiam ciepło, Ania

4 komentarze:

  1. Gorgeous Ania! 😍 Spring Purple is such a wonderful collection. I have this also. The girl will be very pleased wirh it!
    Have a lovely weekend.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest. A kwiaty po prostu bajka. Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawia, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...