niedziela, 12 marca 2023

Wiosenna kartka okolicznościowa

 Witajcie!

Gdzie ta wiosna, ja się pytam? A w oczekiwaniu
zrobiłam wiosenną kartkę okolicznościową.
Powstała z papierów Lemon Craft z kolekcji Elegance,
z tekturką CraftUli i kwiatami #10 i #13 Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwania #102 ScrapAndMe
Liście


Wyzwanie #87 scrapkowo.pl
Bingo wiosna

Wybrałam linię: Różowy/Listki/Kwiaty


Wyzwanie marcowe Lemon Craft
w grupie Lemoncraft inspirations - SPRING


Do miłego, Ania

9 komentarzy:

  1. Świetna wiosenna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Rękoczyn Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful Spring card this is Ania. Love it in these colours! 🥰
    Milego dnia. 🙂
    Greetings, Wilma

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo tak! Piękna wiosna u Ciebie Aniu:) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, czuć tu powiew wiosny. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl. Pozdrawiam. DT Evela

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i radosna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pla.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...