sobota, 11 marca 2023

Kartka wielkanocna z wiankiem

 Cześć!

Jak Wam mija weekend? Ja się właśnie zorientowałam,
że czas przyspieszył i Wielkanoc tuż tuż.
Poczyniłam więc pierwszą w tym roku wielkanocną kartkę
z moim ulubionym motywem, czyli wiankiem.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Paper Heaven
Marzec z wiankiem

Użyłam papierów z kolekcji Płatki na wietrze


Wyzwanie #87 scrapkowo.pl
Wiosenne Bingo

Wybrałam linię: Sizal/Żółty/Kwiaty


Wyzwanie #32 Paper Card
Wielkanoc


Ślę serdeczności, Ania

12 komentarzy:

  1. Such a pretty Easter card you made Ania, beautiful bright colours you used!
    It's a wonderful creation again! 😍
    Have a nice weekend.
    Greetings, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, w wianuszkach jesteś najlepsza 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, bogato zdobiona kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu Twoje prace zawsze są rewelacyjne. Bardzo fajna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu scrapkowo.pl Pozdrawiam DT Rękoczyn Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, wiosennie i świątecznie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie weekend spokojny:) śliczna karteczka świąteczna:) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, czuć powiew cudownej wiosny. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl. Pozdrawiam. DT Evela

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosna karteczka :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka, a wianek jest fantastyczny! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven :-)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...