poniedziałek, 4 maja 2020

I jak Imieniny

Cześć!

Jesteście gotowi na kolejne wyzwanie Kartkowego ABC?
I jak Imieniny to nasz najnowszy temat.
A ja stworzyłam sielską kartkę z kwitnącymi
drzewami owocowymi i morzem kwiatów z ogrodzie
oraz z latającymi motylami.
Czyli imieniny w sadzie i ogrodzie.
W takim otoczeniu miło się je obchodzi, prawda?
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe z kolekcji Pink Blossom.
A ten piękny napis pochodzi od Natalii.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #53 scrapkowo.pl
Praca z koronką


Wyzwanie w maju na blogu Szuflada


DIY - INSPIRACJE



Przesyłam majowe pozdrowienia, Ania


21 komentarzy:

  1. Jak w babcinym ogródku, jeszcze tylko herbatka i domowej roboty ciasto :)). Piękna, kwiecista kartka! Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez cudowna:)! Jedna z najpiekniejszych kartek jakie widzialam:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło 😃 dziękuję pięknie za taki komentarz ❤

      Usuń
  3. Cudna karteczka Aniu, bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace nigdy mi się nie znudzą :) Kocham oglądać te wszystkie detale :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę- dałaś mi kopa motywacyjnego ❤

      Usuń
  5. Prześliczna kompozycja;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne,kolorowe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna !!! Zapisuję się do Ciebie na warsztaty !!! Kartka zjawiskowa, bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza! Przepiękna ta katka. Dziękuje za udział w INSPIRACJACH DIY-MOTYL . Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca! I oczywiście nie zabrakło koronki :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka! Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje prace,kartka jest przepiękna, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DTScrapkowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna i kwiecista kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń

Ulotne chwile

Hej! Czasem lubię bawić się kolorem, a czasem tworzę monochromatycznie i tak powstał słitaśny ruszoffy motyl. Motyl frunie na wyzwanie Art-P...