niedziela, 23 lipca 2023

Kwietna łąka

Dobry wieczór!

W końcu przy niedzieli pociachałam najnowsze papiery ScrapAndMe.
Cudna jest kolekcja Summer Meadow, prawda?
Stworzyłam z niej kwiecistą kartkę okolicznościową
i do papierów dodałam stokrotki z wykrojników Craft Passion.
Chcielibyście dostać taką kwietną łąkę?








Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #106 ScrapAndMe
Praca dowolna


Wyzwanie #91 scrapkowo.pl
Paleta barw


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Flower Power


Do miłego, Ania

9 komentarzy:

  1. Ale cudownie radosna. Prawdziwa łąka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You made a wonderful meadow Ania. I would love to have one like this! 🥰 Very pretty new paper collection and you made a gorgeous card with it.
      Miłego dnia.
      Pozdrowienia, Wilma.

      Usuń
    2. Thank you Wilma 😘❤️😘❤️

      Usuń
  2. Najpiękniejsze kwiaty to te łąkowe! Świetna kartka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl DT Iza-OdRęki

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu przepiękna kartka! Świetna łąka:) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kwiatowa kartka :) Pozdrawiam z Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania