środa, 19 lipca 2023

Chwytaj chwilę

 Cześć!

U mnie nadal morski klimat, bo nie ma to jak plaża, szum fal
i odgłosy mew, tudzież rybitw. O atakujących biedronkach nie będę
wspominać, bo i po co? Za to nadmienię, że w tym roku nazbierałam
cały ogrom muszelek, więc od razu musiałam ich użyć.
Przed Wami kartka dla przyjaciółki z papierów Lemon Craft
z kolekcji Sunny Love. Znalazła się tu też serwetka
i kwiaty #13 od Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #91 scrapkowo.pl
Paleta barw


Wyzwanie lipcowe Lemon Craft z moodboardem
w grupie Lemoncraft inspirations


Wyzwanie miesiąca Rzeczy z Papieru
Kartka dla przyjaciela


Uściski, Ania




6 komentarzy:

  1. Very, very wonderful and delicate card you made Ania. So beautifully done! I like the shells very much!
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, przepiękna i bardzo delikatna kartka...ogromnie mi się podoba !
    Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu sklepu Scrapkowo.pl :*
    DtT Kasia Tam gdzie spadają anioły

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania