poniedziałek, 31 lipca 2023

Różana kartka z życzeniami

 Dzień dobry!

Przy poniedziałku mam Wam do pokazania kartkę okolicznościową
z różami zrobionymi przeze mnie z papieru.
Ozdobiłam ją papierami Paper Heaven z kolekcji Płatki na wietrze,
dodałam tekturkowe, potuszowane gałązki od Tekturkowa.
A użyte wykrojniki są od Craft Passion: serwetka, kwiaty i listki pod kwiaty.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Paper Heaven
Lipiec z różami


Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Flower Power


Wyzwanie #41 Tekturkowo
Dowolna praca z tekturką

Ze sklepu są gałązki


Udanego tygodnia, Ania

10 komentarzy:

  1. Wspaniała praca:) Róże są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie połączyłaś kwiaty z papierami, bardzo mi się podoba :) Powodzenia w wyzwaniu Paper Heaven!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This card is gorgeous Ania and your roses are just wonderful, love it! 🥰
      As well as I love the whole composition of the card. 😊
      Pozdrowienia, Wilma.

      Usuń
    2. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  3. Cudowna, kwiaty są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! A te róze - wow! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania